محتوای مقاله بررسی سرقت ادبی
با این حال، نتایج دانشجویان آلمانی با این یافته مغایرت دارد و معتقد است که عامل تدریس یکی از مهم ترین عوامل مؤثر بر سرقت ادبی است. در واقع، دو عامل اصلی تأثیرگذار بر رفتار سرقت ادبی دانشآموزان آلمانی، فشار و غرور سایت مشابهت یابی مقاله است – نه تدریس. با این حال، به طور کلی، نتایج برای دانشآموزان آلمانی و اسلوونیایی، به عنوان مثال، کول و همکاران، که پیشنهاد کردند عوامل مؤثر بر سرقت ادبی ممکن است در فرهنگهای مختلف متفاوت باشد، مطابقت دارد [4]. در بین دانشجویان آلمانی، فشار و غرور در مورد اهمیت رتبه دوم و سوم بیشتر منعکس شده است که سرقت ادبی نویسنده به آن اشاره ای نکرده است. روتنبرگ پلاجیاریزم اشاره میکند که امروزه در آلمان «غرور را میتوان از طریق دستاوردهای شخصی بیان کرد»[50]. فرض می کند که مجموعه خاصی آیتنتیکیت از ارزش ها در اسلوونی وجود دارد که شاید تمایز بین فرهنگ جمعی کشورهای سوسیالیستی سابق و فردگرایی کشورهای غربی را تقویت می کند.
در دنیای نرمافزار منبع باز، کد برای استفاده مجدد باز است – و در حالی که مجوزها و مجوزهای مختلفی برای استفاده مجدد وجود دارد، دانشآموزان ممکن است با تکالیف مشکل داشته باشند و/یا خیلی مشتاق استفاده از آنها باشند. به گفته نیویورک تایمز، نرم افزار منبع باز در مخازن کد آنلاین مانند Github قرار دارد که می تواند حاوی پاسخ هایی به مفاهیم و تمرین های ارسال شده توسط دانش آموزانی باشد که دوره قبلی را گذرانده اند. منبع دیگری که گاهی اوقات دانش آموزان بیش از حد از سایت همانندجویی مقالات آن استفاده می کنند Stack Overflow است، یک سایت پرسش و پاسخ که هم توسط برنامه نویسان جدید و هم متخصصان باتجربه استفاده می شود. بنابراین، دانش آموزان به جای به خطر انداختن اعتبار و آینده خود، باید سخت تلاش کنند تا تکالیف یا مقالات تحقیقاتی اصلی و سرقت شده را بنویسند. در این مقاله به دلایل مختلفی می پردازیم که چرا iranpaper.ir/blog/investigate-plagiarism-with-ithenticate/ دانش آموزان نوشته های خود را قبل از ارسال به معلم برای سرقت ادبی بررسی می کنند. اما قبل از اینکه به اهمیت نوشتن اصیل برای دانش آموزان نگاه کنیم.
دانلود نرم افزار اصالت سنجی پایان نامه
هدف یک دفتر خاطرات تحقیقی تنها مستندسازی تحقیقات شما نیست، بلکه تسهیل آن با برجسته کردن بخشهایی از فرآیند تحقیق و سازماندهی امور است. در مورد اهمیت این موارد در کلاس یا در بیانیه خط مشی خود بحث کنید. در صورت امکان، به دانش آموزان بیاموزید که به آنها استناد کنند یا حداقل به آنها یک راهنمای سبک ارائه دهید. می توانید یک زمان مشاوره با دانش آموز تعیین کنید و از او بخواهید که منابع کامل و پیش نویس های خام را بیاورد تا بتوانید نسخه های خطی و استفاده از منابع را با هم مقایسه کنید.
سایت همانندجویی مقالات
در بیشتر تحقیقات در مورد چرایی سرقت علمی دانش آموزان، عدم مدیریت زمان یکی از دلایل اصلی است. اگر دانشآموزی تمام وقت کار میکند و/یا بچهها را بزرگ میکند، ممکن است زمان کافی در روز برای انجام برخی وظایف وجود نداشته باشد. حتی با وجود زمان کافی، باز هم می توان انرژی یا تمرکز کافی را نداشت بدون اینکه بر سلامت جسمی یا روانی تأثیر بگذارد. من میخواهم دانشآموزان را با حماسه هومر آشنا کنم و میخواهم ارزش خلاصهنویسی را هنگام نوشتن درباره ادبیات درک کنند. من از آنها می خواهم الگوها و مضامین را در خواندن خود تجزیه و تحلیل کنند.
سامانه همانندجو (ithenticate)
نتایج موجود از این مطالعات پشتیبانی می کند، زیرا پاسخ ها، به عنوان مثال مهارت های تحصیلی، منعکس کننده کمبود دانش دانش آموزان است. دانشجویان اسلوونیایی در مطالعه ما تدریس را به عنوان دومین دلیل مهم برای سرقت ادبی انتخاب کردند. این نتیجه در مطالعات دیگر، یعنی Šprajci و همکاران نیز یافت شد. جوانان اسلوونی مانند سایر جوامع غربی، سابقه طولانی در کشف هویت و خود محوری دارند، یعنی آزادی از الزامات و تعهدات نهادی، صلاحیت و آزادی تصمیم گیری برای خود [48، 49].
مشابهت یابی
پاسخ سایت مشابهت یابی مقاله های من به سرقت ادبی چهار علت سرقت علمی دانش آموزان را مورد بحث قرار می دهد. نظریه یادگیری شناختی اجتماعی که توسط آلبرت بندورا در سال 1963 ایجاد شد، از این تحقیق پشتیبانی می کند. تئوری توضیح می دهد که چگونه رفتار از طریق تعامل عوامل شناختی و محیطی یا اجتماعی یاد گرفته می شود، یاد نمی گیرد و تنظیم می شود.
استفاده رایگان از ithenticate
درک علل سرقت ادبی و ایران پیپر سرقت ادبی افزایش آگاهی دانشآموزان نسبت به این مشکل میتواند با افزایش حمایت و راهنمایی در طول تحصیلات دانشگاهی، از سوءرفتار تحصیلی در آینده جلوگیری کند. در این راستا اقدامات پیشگیرانه باید بیشتر کاهش درصد همانندجویی مورد توجه قرار گیرد. به جای تمرکز بر تشخیص سرقت ادبی، تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه میتواند تاثیر مثبتی بر عملکرد علمی خوب در آینده نزدیک داشته باشد. مقادیر میانگین پاسخ ها برای اظهارات پلاجیاریزم فردی بر اساس جنسیت (مرد، زن) و اهمیت برای آزمون t برای برابری میانگین در جدول S3 برای دانش آموزان انگلیسی، اسلوونی و جدول S4 برای دانش آموزان آلمانی ارائه شده است. مقادیر میانگین پاسخ ها به این اظهارات به طور قابل توجهی متفاوت بود. مردان قد بلندتر از زنان هستند (به جز سؤالات 3.8 برای دانش آموزان اسلوونیایی و 4.1 برای دانش آموزان آلمانی).